loading...
هر چی دلتون می خواد/www.hamechii4u.rozblog.com
MohaMMad بازدید : 92 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)


طوطی ها جز آن دسته حیواناتی هستند که نارحتی ، استرس و افسردگی خود را کاملا نشان می دهند. طوطی کاکلی هم از این قاعده مستثنی نیست. این طوطی به علت ناراحتی و افسردگی دست به کندن پر های خود زده تا جایی که دیگر هیچ بال و پری برای خود باقی نگذاشته است!
 

MohaMMad بازدید : 87 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

فناوری ۳D Touch، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و فیلم‌برداری با قابلیت 4K ,پیشرفته ترین تراشه در گوشی های هوشمند A9, امنیت بیشتر با حسگر اثر انگشت ایفون , سرعتی سریع تر از LTE و WIFI ,

برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...

MohaMMad بازدید : 65 چهارشنبه 18 شهریور 1394 نظرات (0)

زندگی کردن با میخچه یکی از سخت‌ترین و دشوارترین مشكلات روی زمین است.میخچه یکی از مشکلات رایجی است که بیشتر انسان‌ها دست کم یک‌بار آن را در طول زندگی تجربه می‌کنند.درحقیقت میخچه واکنشی است که پوست بدن در برابر فشارهایی قرارمی‌گیرد که به صورت مستمرو به دلایل مختلف مثل تنگی کفش یا اضافه وزن به سطح پوست وارد می‌شود و به صورت برآمده و ضخیم شدن پوست به اندازه یک دانه عدس یا ذرت پیش می‌رود. بی‌توجهی به درمان میخچه گاهی افراد را وادار به انجام جراحی و خارج کردن آن از بدن می‌کند.

برای مطالعه بیشتر درباره میخچه به ادامه مطلب مراجعه کنید...

MohaMMad بازدید : 312 پنجشنبه 29 مرداد 1394 نظرات (0)

مردی که با دوستش در کنار ساحل یک دریاچه مشغول بازی گلف بود مورد حمله یک تمساح واقع شد
حادثه زمانی اتفاق افتاد که توپ گلف این مرد داخل آب دریاچه افتاد. او برای درآوردن توپ گلف وارد دریاچه شده بود که تمساحی گرسنه به او حمله کرد و دست این مرد را پس از قطع کردن از بازو بلعید بلافاصله مرد مصدوم را با آمبولانس هوایی جهت مداوایی شگفت انگیز به بیمارستان منتقل کردند...
گروه امداد در ابتدا با شکار تمساح و جراحی آن موفق شدند دست قطع شده این مرد را از شکم تمساح خارج کرده تا برای پیوند مجدد به مرد مصدوم به بیمارستان بفرستند!!!!!
تمساح نیز برای درمان بریدگی شکمش به دامپزشکی مرکزی باغ وحش فرستاده شد تا دوره بهبودی را طی کند و دوباره به محیط زیستش بازگردانده شود.
و چيزی كه در اين اتفاق واقعا آدم رو تحت تاثير قرار میده كنده شدن دست اين مر د بيچاره نيست ...
بلكه نهايت ارزش جان آدمی و تلاش برای پيوند دستی كه قطع شده و در شكم تمساحی شناور در آب است می باشد و زيباتر از آن نكشتن يک حيوان برای نجات جان يک انسان و در پايان چاره اندیشی جهت درمان حیوان!!!!!!!

 

MohaMMad بازدید : 99 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

داستانی زیبا از کلیله و دمنه در رابطه با بی تفاوتی انسان ها نسبت به محیط اطراف:
موشی در خانه صاحب مزرعه تله موش ديد؛
به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد...
همه گفتند: تله موش مشکل توست، به ما ربطی ندارد!
ماری دمش در تله موش گیر کرد و زن مزرعه دار را که آنجا بود گزيد.
از مرغ برايش سوپ درست کردند؛
و گوسفند را برای عيادت کنندگان از زن مزرعه دار سر بريدند.
زن مزرعه دار زنده نماند و مرد.
گاو را برای مراسم ترحيم کشتند...
و در اين مدت موش از سوراخ ديوار نگاه می کرد و به مشکلی که به ديگران ربط نداشت فکر می کرد و مثل خر کیف میکرد ...

MohaMMad بازدید : 47 سه شنبه 06 مرداد 1394 نظرات (0)

در طبیعت هر اتفاقی ممکن است. انواع گونه‌های جانوری و پوشش گیاهی در طبیعت یافت می‌شود که هر کدام زیبایی‌های خاص خود را دارد. اما گونه‌های عجیب هم کم نیستند!
 

درک بسیاری از موارد هنوز برای انسان کمی دشوار است. سبک زندگی جانوری غول‌پیکر مانند فیل به سبب آرام بودن این جانور ممکن است، اما اگر قرار باشد سبک زندگی کروکودیل را بررسی کرد به راحتی نمی‌توان به داده‌های خاصی رسید. با این حال برخی از جانوران دیگر در طبیعت یافت می‌شوند که می‌توان از خشونت کروکودیل در مقابل آن‌ها چشم‌پوشی کرد. 
 
در ادامه تصاویر جانورانی را خواهید دید که شاید اولین بار باشد که آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

MohaMMad بازدید : 115 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

مار پیتون بزرگی در جنگلهای استرالیا، کانگورویی را در ۴۰ دقیقه بلعید.  "پل اونیل" محافظ پارک جنگلی "نیتمیلوک" در شمال استرالیا با شنیدن سر و صدای پرندگان متوجه صحنه عجیبی شد که در آن پیتون بزرگی در حال بلعیدن کانگورو بود.
 
پیتون بزرگ که بین دو و نیم تا سه متر طول داشت ۴۰ دقیقه طول کشید تا شکار خود را ببلعد و این فرصت کافی در اختیار جنگلبان استرالیایی گذاشت تا از ضیافت پیتون فیلمبرداری کند. به گفته پل اونیل بلعیدن کانگورو برای پیتون بزرگ کار ساده ای نبود، اما با خوردن این طعمه دست کم برای دو تا سه ماه نیازی به غذا نخواهد داشت.
 
"پیتون زیتونی" یکی از بزرگ ترین مارهایی است که در استرالیا زندگی می کنند و طول برخی از آنها حتی به چهار و نیم متر هم می رسد. این مار سمی نیست و غالبا شبها شکار می کند. عکس ها در ادامه مصالب...
 
 
MohaMMad بازدید : 117 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

زیباترین گوسفنددریایی!
این موجود دریایی که شباهت بسیاری به یک گوسفند پراز پشم دارد گونه‌ای کمیاب از حلزون‌های بی صدف است. این حیوان عجیب و زیبا که تا 5 میلیمتر هم رشد می‌کند در دریایی نزدیک به ژاپن کشف شده است. گوسفند دریایی در کف دریاها و اقیانوس‌ها زندگی کرده و از جلبک‌های دریایی تغذیه می‌کند.

زیبا ترین گوسفند دریایی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 183
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 2,861
  • بازدید کلی : 47,563